VEELGESTELDE VRAGEN
Welke betalingsmethoden bieden jullie aan?
Je kunt op verschillende manieren betalen met alle betaalopties weergegeven op de website hier.
Ik heb per ongeluk dubbel of te veel betaald, krijg ik dit geld terug?
Uiteraard krijg je je geld terug. We zullen ons best doen om de betaling zo snel mogelijk terug te betalen. Mocht je het geld niet binnen 14 dagen op je rekening hebben staan, neem dan contact met per e-mail: info@gaafamsterdam.nl. Wij zorgen ervoor dat het geld zo snel mogelijk weer op je rekening staat.
Kan ik mijn bestelling nog aanpassen of annuleren?
Bestelling geplaatst maar je toch bedacht? Of iets vergeten? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@gaafamsterdam.nl. We kunnen niks garanderen maar als jouw bestelling nog niet op de bus zit, kunnen we hem vaak nog wel even aanpassen!
Ik heb mijn artikel geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Zodra het product in ontvangst is genomen zal het product zo snel mogelijk geruild worden of zal het aankoopbedrag binnen 7 dagen op je bankrekening teruggestort worden.
Waarom heb ik een betalingsherinnering ontvangen?
Je ontvangt een betalingsherinnering als je nog een openstaand saldo bij ons hebt. Vind je dit onterecht, neem dan gerust contact met ons op via info@gaafamsterdam.nl.
Leveringen
Wat zijn de verzendkosten?
Wij nemen de verzendkosten van iedere bestelling voor eigen rekening. Al onze producten worden gratis bij jou thuis afgeleverd zonder verbogen kosten. Ook is er geen minimale bestelhoeveelheid nodig.
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Alle bestellingen die geplaatst worden, zullen geleverd worden met DHL of Express.
Je ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit het magazijn is aangeboden bij DHL of Express. In deze email wordt daarnaast de track & trace code vermeldt, zodat je jouw bestelling kunt volgen.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling zien?
Zodra je bestelling is verwerkt en verzonden, ontvangt je een e-mailmelding met betrekking tot je verzend- en trackinginformatie. Hiermee kun je je bestelling volgen vanaf het moment dat deze het magazijn verlaat. De verwerking van je bestelling duurt 1-2 werkdagen.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Na het plaatsen van je bestelling hanteren wij een een verwerkingstijd van 1-2 werkdagen om je artikelen zorgvuldig te verpakken en klaar te maken voor verzending. Vervolgens bedraagt de gemiddelde levertijd 4-9 werkdagen, gerekend vanaf het moment dat je bestelling is verwerkt en verzonden.
Onze producten worden rechtstreeks van onze eigen leverancier naar jou verzonden. Hierdoor kunnen we besparen op opslag- en transportkosten en onze producten tegen een lagere prijs aanbieden dan onze concurrenten. Houd er rekening mee dat de totale levertijd een schatting is en kan variëren.
Wat kan ik doen wanneer ik een beschadigd artikel heb ontvangen?
Zodra je jouw artikel ontvangt, wil je deze uiteraard direct in gebruik nemen. Controleer altijd eerst je bestelling en neem het liefst direct, anders binnen 3 dagen, contact met ons op als het artikel defect, beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat wij het probleem direct kunnen beoordelen en oplossen. Mocht er iets mis zijn, dan kun je dit melden via info@gaafamsterdam.nl en wij lossen het zo snel mogelijk op.
De verwachte levertijd is verstreken, waar blijft mijn bestelling?
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Soms kan het gebeuren dat een bestelling vertraging oploopt in het leveringsproces. Je kunt de status van je bestelling controleren via de link die je hebt ontvangen in de e-mail met je trackingnummer.
Als je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@gaafamsterdam.nl. Wij zullen dan een onderzoek starten naar je bestelling. Hoewel wij ons best doen om vertragingen te voorkomen, kunnen we niet verantwoordelijk worden gehouden voor vertragingen veroorzaakt door de verzenddienst.
Ik was niet thuis toen mijn pakket werd aangeboden, wat nu?
Het kan voorkomen dat je niet thuis bent tijdens de levering. In dat geval krijg je een niet-thuis-code in je brievenbus en / of e-mail.
Aan de hand van niet-thuis-code hebt ontvangen, kun je zien wanneer de postdienst eventueel je bestelling weer aanbiedt of een nieuw bezorgmoment plannen, of kunt ophalen bij de desbetreffende ServicePoint.
Retouren
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling. Wat moet ik doen?
Wij hopen natuurlijk dat het liefde op het eerste gezicht was toen je jouw artikel uit de verpakking haalde. Is dat niet het geval, geen stress! Wij helpen je graag om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Om een retourzending te starten, kun je contact met ons opnemen via info@gaafamsterdam.nl.
Hoeveel dagen heb ik om mijn bestelling te retourneren?
Als je niet volledig tevreden bent met je aankoop, mag je het product binnen een periode van 14 dagen retourneren voor een volledige terugbetaling. Want wat je retourreden ook is, wij streven altijd naar een happy-ending voor jouw Gaaf's shopping story!
Raadpleeg onze Retourbeleid pagina voor meer details.
Is retourneren gratis bij Gaaf?
De kosten voor het retourneren zijn helaas voor eigen rekening. De kosten zullen dan ook afhangen van de koerier. Raadpleeg de website van de desbetreffende koerier waarmee jij wilt verzenden voor meer informatie over de prijzen.
Indien je kiest voor ruilen voor een andere maat of een voucher in plaats van een terugbetaling, dan betalen wij de retourkosten.
Krijg ik mijn geld terug als ik een product terugstuur?
Natuurlijk! Zodra jouw retourzending in ontvangst is genomen, in orde is en voldoet aan alle retourvoorwaarden, ontvang je binnen 7 werkdagen het geld terug via de betaalmethode waarmee je hebt afgerekend.
Overig
Hoe kunnen we contact opnemen?
Heb je vragen, ideeën, kom je er niet helemaal uit of -laten we het niet hopen!- een klacht? We horen graag van je. Stuur ons via info@gaafamsterdam.nl een bericht en wij helpen je verder.
Ik heb een klacht, wat kan ik doen?
Het kan altijd gebeuren dat je het product niet is zoals je had verwacht. In dat geval mag je het natuurlijk altijd retourneren.
Is er iets rondom jouw bestelling niet goed gegaan? No need to worry! We lossen dit graag voor je op. Ook bij ons gaat er weleens iets mis en we staan altijd klaar om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Heb je een klacht of is er iets niet precies verlopen zoals gepland, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@gaafamsterdam.nl. Samen gaan we op zoek naar een oplossing.