Retourneren
RETOURNEREN
Wij hopen dat je helemaal blij bent met je nieuwe artikel. Mocht dit niet het geval zijn, dan heb je na ontvangst van je artikel 15 dagen de tijd om het artikel te retourneren.
Opmerking:
Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet het artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels, etiketten en in de originele verpakking.
Is het artikel beschadigd aangekomen? Neem dan zo snel mogelijk, binnen 3 dagen, contact met ons op voordat je het retour stuurt. We zoeken samen graag naar een passende oplossing.
Eenvoudig retourneren in 3 simpele stappen
Stap 1:
KLIK HIER OM TE RETOURNEREN OF RUILEN |
Stap 2: Stuur je bestelling op
Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op het retourformulier. De kosten voor het retourneren zijn helaas voor eigen rekening. De kosten bedragen binnen Nederland circa €6,95. Raadpleeg de website van de desbetreffende koerier waarmee jij wilt verzenden voor meer informatie over de prijzen. Zorg dat je het pakketje voorziet van een Track en Trace code en je deze ons toestuurt. Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden ontstaan.
Indien je kiest voor ruilen voor een andere maat, een ander artikel of een voucher in plaats van een terugbetaling, dan betalen wij de retourkosten. Vergeet dit niet correct aan ons door te geven.
Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening
Als wij het pakketje hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen weer op je bankrekening staat.
*Let op: Als je de bestelling onjuist of 15 dagen na ontvangst van het retourformulier toestuurt zijn wij niet verplicht om het volledige bedrag te restitueren.
VRAGEN, IDEEËN, OF ZOMAAR EEN BERICHTJE?
CONTACT OPNEMEN
Heb je nog vragen of -laten we het niet hopen!- een klacht? We horen graag van je. Laat hieronder een berichtje achter en we nemen z.s.m. contact met je op. We reageren op werkdagen altijd binnen 24 uur.