Retour- en terugbetalingsbeleid
RETOURNEREN
Wij hopen dat je helemaal blij bent met je nieuwe artikel. Mocht dit niet het geval zijn, dan heb je na ontvangst van je artikel 15 dagen de tijd om het artikel te retourneren.
KLIK HIER OM TE RETOURNEREN OF RUILEN |
Opmerking:
- Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet het artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels, etiketten en in de originele verpakking.
- De kosten voor het retourneren zijn helaas voor eigen rekening. De kosten zullen dan ook afhangen van de koerier. Retourkosten bedraagt circa €6,95 binnen Nederland. Raadpleeg de website van de desbetreffende koerier waarmee jij wilt verzenden voor meer informatie over de prijzen.
Indien je kiest voor ruilen voor een andere maat, een ander artikel of een voucher in plaats van een terugbetaling, dan betalen wij de retourkosten. Vergeet dit niet correct aan ons door te geven.
- Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, worden niet geaccepteerd.
- Producten als ondergoed, lingerie, panty's en verzorgingsproducten vallen niet onder het retourbeleid van Gaaf Amsterdam i.v.m. hygiëne. Deze producten kunnen dan ook niet geretourneerd worden en zullen niet in behandeling worden genomen.
SCHADE EN PROBLEMEN
Zodra je jouw artikel ontvangt, wil je deze uiteraard direct in gebruik nemen. Controleer altijd eerst je bestelling en neem direct contact met ons op als het artikel defect, beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat wij het probleem direct kunnen beoordelen en oplossen (wachttijd maximaal 3 dagen). Mocht er iets mis zijn, dan kun je dit melden via info@gaafamsterdam.nl en wij lossen het zo snel mogelijk op.
TERUGBETALINGEN
Zodra het product in ontvangst is genomen zal het product zo snel mogelijk geruild worden of zal het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je bankrekening teruggestort worden.
TE LAAT OF MISSENDE TERUGBETALINGEN
Als je nog geen teruggave hebt ontvangen, controleer je eerst opnieuw je bankrekening.
Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat je terugbetaling officieel wordt geboekt.
Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen restitutie ontvangen, neem je contact met onze klantenservice.
VRAGEN, IDEEËN, OF ZOMAAR EEN BERICHTJE?
CONTACT OPNEMEN
Heb je nog vragen of -laten we het niet hopen!- een klacht? We horen graag van je. Laat hieronder een berichtje achter en we nemen z.s.m. contact met je op. We reageren op werkdagen altijd binnen 24 uur.